sobota, 23 maja 2009

Ankieta

W komentarzach do ostatniego posta na blogu Llooki okazało się, że sporo z nas blogowiczek jest w wieku Chrystusowym:) I tak się zastanawiam: ile lat macie dziewczyny? Czyżby wysyp 30tek wśród nas? Jeśli nie macie nic przeciwko napiszcie w komentarzach do posta ile macie wiosen na karku. :)

Jedziemy zaraz z Misiem na wieś do dziadków poodychać czystym powietrzem i pozachwycać się zielenią ogrodu Rodziców. Może jakieś grilowanie...?

A dla Was moja tapeta ulubiona, ktoś mi ją przesłał, więc źródła nie potrafie podać.

"At the End of a long Day's Hike"

20 komentarzy:

sylwia15a pisze...

No to ja będę pierwsza :))) Ciężko mi się mówi i pisze o moim wieku:-))) Napiszę więc,że jestem 76 rocznik.W tej formie jakoś łatwiej mi się wypowiada na ten temat hihihihi
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego i słonecznego wypoczynku !

llooka - K a r o l i n a pisze...

Ja się już przyznałam! 33 - rocznik jw:) Miłego weekendu! Ale buciory:)!

Elle pisze...

Rewelacyjna fotka :)

Dopisuje się do rocznika 76 :) NO jak nic - wysyp 33-latek :)))
Pozdrawiam :)

elka pisze...

I jeszcze ja rocznik 75 sie melduje .
A co do fotki jest genialna

Dag-eSz pisze...

Już to zuważyłam że chyba jestem najmłodsza z bloggerek (na temat własnych wnętrz) :P Ja w tym roku skończę 24 :P Ale pasję mamy tą samą - niezależnie od wieku :P Pozdrawiam!

Kama pisze...

Ja też jestem rocznik 85, więc chyba jesteśmy równolatkami, Dag-eSz.

KASANDRA pisze...

O choroba ja też rocznik 76 !!!

A zdjęcie kapitalne

Pozdrawiam weekendowo

Ania. pisze...

To ja bede inna i napisze,ze jestem 82 rocznik:-)Plakat swietny:-) Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Ja rocznik 83,niby mało ale ile w tym moim życiu już się wydarzyło...
Miłego wypoczynku wam życzę!

sylwia15a pisze...

A która 76 rocznik to ryby ?

szewczykana pisze...

u mnie w tym roku ostatni raz 2 z przodu... 29 rocznik 80 :)

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Oj to ja się nie przyznam ;)
Tapeta super!
Wypoczywajcie i bawcie się dobrze :D

Magda pisze...

Szewczykana, jestesmy rowiesniczki:).
U mnie tez w tym roku bedzie ostatnie "dziescia".

Asia pisze...

Sylwia: ja jestem spod znaku RYB:)

Anonimowy pisze...

Rocznik 82 ;)))

Basia pisze...

Kolejna do klubu rocznika 76.Szkoda,że nie mam jeszcze swego bloga,ale zainteresowania takie jak Wasze,no i domu wolnostojącego nie mam.
pozdrawiam wszystkie Panie,
Basia

sylwia15a pisze...

Asia to my prawie bliźniaczki:-)))

katje pisze...

Ja jestem rocznik '75. Trzydziestoparolatek spora grupa!
Pozdrawiam

domilkowydomek pisze...

A ja jestem z rocznika 77 - też dołączam do trzydziestek. Troche nas jest ;) Pozdrawiam ciepło

ushii pisze...

he, ja jestem w środku stawki... za niedługo skończy się cudowna 2 z przodu :( - rocznik 79
pozdrawiam
ushii