sobota, 11 lutego 2012

Drzwi piwniczne

Pamiętacie moje stare drzwi do piwnicy?Pisałam o nich chyba ze trzy lata temu; już wówczas próbowałam je reanimować, by choć trochę lepiej wyglądały. 

  Z różnych względów nie chcieliśmy wstawiać nowych, a że ich wygląd przestał mnie zadowalać sprawiłam im kolejny lifting. Tym razem okleiłam tapetą. Będzie mały tutek:)
W miejsca wklęsłe udało się dopasować płyty rygipsowe
 A potem już wymierzanie i klejenie na klej w sprayu
 Poszło szybko, sprawnie i gładko. Zero problemów! Tego się nie spodziewałam. W sumie około 30minut roboty.
 Mały pomocnik przy pracy....:
 No i wiszą! Zmieniłam trochę wygląd tego kąta: w miejsce romantycznych obrazków powiesiłam zdjęcia moich i męża przodków, na drzwiach wisi ukochany kapelusz, z którym mąż jest mocno sentymentalnie związany-należał do teścia, a nad drzwiami tabliczka z ukochanej warszawy męża, którą też dostał od ojca(auto, nie tabliczkę:))

 Bardzo ciężko ująć to miejsce w kadrze bo ciemne i maleńkie więc zdjęcia koniecznie z lampą....:(

 Efekt na razie znów mnie zadowala:)

16 komentarzy:

amaggie pisze...

30 minut? poważnie? Kącik nabrał "rumieńców" - dodatki w postaci zdjęć, kapelusza i tabliczki nadały mu świetnego klimatu :)

jerzy_nka pisze...

pomysł z pazurkiem - jest super!

Unknown pisze...

super wyszło
teraz jest idealnie :)

Joanna pisze...

Super wyszło, chyba "zgapię" pomysł, bo moje drzwi też straszą po byłych lokatorach. Tylko ciekawa jestem,jak się sprawdza tapeta po bokach - w miejscu zawiasów lub po przeciwnej, gdzie są elementy od klamki. I jak to wszystko precyzyjnie wyciąć?
Pozdrawiam,
Asia

petra bluszcz pisze...

Świetny pomysł. Metamorfoza na prawde udana!
Pozdrawiam cieplutko!

FotoKati pisze...

super pomysł... efekt Super

Wiolka pisze...

WOW - jestem pod ogromnym wrażeniem... zupełnie inne miejsce wyczarowałaś... bardzo klimatyczne , świetny pomysł

Qra Domowa pisze...

SWIETNA TA TABLICA REJESTRACYJNA:)))

Anitasienudzi2 pisze...

oooooooooo moim zdaniem o niebo lepiej:]

Ana.Anything pisze...

Super! Na prawdę wielka zmiana - teraz stworzyłaś uroczy kącik, a na dodatek małą podróż w czasie dla męża. Brawo!

katesz pisze...

Świetny szybki lifting drzwi :)

Ewa pisze...

Świetny pomysł, kącik zyskał bardzo fajne oblicze.
Pozdrawiam cieplutko:)

Kamila pisze...

Metamorfoza na duży plus!

Magdalena pisze...

super wyszło!

Miss Kitsch pisze...

Piękną masz tą chałupę! :D

emkawu98 pisze...

Kolejny sympatyczny blog, który odkryłam dzięki sesji w Moim Mieszkaniu", Super. : )

Właśnie zauważyłam, że okleiłaś Twoje drzwi taką samą tapetą, jaką my okleiliśmy nasze szafki w łazience. : )