wtorek, 5 lipca 2011

manekin cd

Pomiędzy obowiązkami domowymi pochłaniają mnie przetwory różne, juz trochę różnorakich naprodukowałam, a w tzw międzyczasie machnęłam manekina.

Pisałam kiedyś o nim, że to prezent przytachany ze śmietnika przez moją koleżankę kochaną Kasię(ściskam!!!) Miałam wiele pomysłów na niego ale na razie pozostawiam go jak jest; taki obdrapany, zalany, fajnie wygląda i pasuje do miejsca gdzie się znajduje. Dodałam mu tylko napisy i chyba nic więcej mu nie potrzeba.

inspirowałam się pracami z http://himlarum.blogspot.com/

13 komentarzy:

alizee pisze...

Coraz fajniej u Ciebie, manekin fantastyczny. Oj, chyba i ja sobie sprawię :)
Widziałam gdzieś manekina ubranego w pokrowiec tak fajnie zbatikowany (z jakiejś elastycznej tkaniny), z napisami, równie "oznaczonego biegiem upływającego czasu" jak Twój.
Bardzo mi się podobał.
Twój także ma podobny "charakterek" ;-)


Ściskam Cię:))

with love pisze...

manekin wygląda rewelacyjnie

Kasia pisze...

jeju jak ja bym chciała mieć takiego manekina
czy koleżanka Kasia nie znalazła gdzieś jeszcze jednego ???
super wygląda Twój manekin, a i pokój prezentuje się coraz lepiej
pisz częściej :)
buziaki

katesz pisze...

Sama bym się za taki śmietnikowy prezent nie obraziła ;) Fajnie go upiększyłaś.

somka pisze...

świetny, napisy nadały mu charakter - a możesz zdradzić jak je zrobiłaś?

lejdik pisze...

Myślę, że jakakolwiek farbiana ingerencja poważnie zaszkodziłaby temu manekinowi. Jest doskonały taki jaki jest!!
Podziwiam Cię, że znajdujesz jeszcze czas na craftowanie:))

Asia pisze...

dziewczyny bardzo Wam dziękuje za miłe komentarze. Gdyby koleżanka Kasia miała jeszcze jeden i tak na pewno bym mu również miejsce znalazła:)))
To pomieszczenie nie jest pokojem a holem wejściowym; taki wieeelki przedpokój:D
Somka napisy zrobione w wordzie, przeniesione za pomocą kalki i rysowane cienkopisem oraz ołówkiem.
Pozdrawiam

Bree pisze...

Piekny jest i wpasowal sie idealnie!

strzelinianka pisze...

Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na fotkach!
Niestety póki co nowych manekinów nie znajduję, ale kto wie?
Pozdrawiam!
strzelinianka

llooka pisze...

Manekin wyszedł obłędnie! Tego mu brakowało:)
Cieplutko pozdrawiam!

tina pisze...

uwielbiam takie wnętrza....pomysły-cudowne

Aga robie-bo-lubie pisze...

Ależ cudowny blog!!! Będę stałą podglądaczką od dzisiaj!
podoba mi się wszystko! A w Chorwacji to ja będę szukać wiadomo czego ;-)
Mam nadzieję, że się nie obrasisz, jak kiedyś zrobię sobie taką samą (tylko trochę inną ;-))) kurę?
Pozdrawiam
Aga

Dekolandia pisze...

jest bomba taki jaki jest:)