środa, 5 lutego 2014

Gwiazdki pyssla

 Zanim nastanie wiosna i na dobre rozgości się na blogach chciałam pokazać Wam moje zimowe ozdoby, które zastąpiły te bożonarodzeniowe. Kupiłam dzieciom koraliki do przyprasowywania pyssla (do nabycia np tu ) ale im największą radość sprawiało robienie z nich korali a nie obrazków. Wyrażali tylko życzenia jaki obrazek chcą a my z mężem wsiąknęlismy w spełnianie ich życzeń:).
To naprawde fajna zabawa i mocno nas wciągneła:) Po zrobieniu kilku obrazków typu rakieta, ciężarówka, serce itp(które nota bene wystarczyło podkleic z tyłu magnesami i mamy nowe wzory do tysiąca karteczek z duperelami plączącymi sie na codzień po lodówce) zaświtał mi pomysł śnieżynek. Wykonałam kilka i zawiesiłam w miejsce kalendarza adwentowego nad kominkiem. Przyozdobione są także świece w ramie z poprzedniego posta.
Efekt fajny a robota miła i -uwaga-mocno wciągająca!:)

Brak komentarzy: