piątek, 6 marca 2009

Komputerowo

Kąt komputerowy przenieśliśmy z pokoju Malucha a przy okazji dostanie zupełnie nowy wygląd. Oczywiście szafka, blat z Ikei, nad kompem zawiśnie na pewno tablica na zapiski w biało-szarej kolorystyce (musze zacząć ją robić...) i albo jakieś obrazki/fotki albo półka...Myślę jeszcze.

Przemalowałam niciak, którego ani kolorystyka ani styl do niczego nie pasował, ani tym bardziej mi się podobał. Wg mnie w bieli znacznie mu ładniej i teraz zyskał moją sympatię! Uchwyty do wymiany. Stoi narazie przy biurku komputerowym, ale jak siebie znam z czasem dostanie nóg i zacznie wędrować po domu:)
Zdjęcia żółtawe, ale niestety robione przy sztucznym oświetleniu. Nieciak przed:
I po:

Listew przypodłogowych narazie jeszcze brak ale mam nadzieje, już niedługo.

Miłego weekendu!!!

11 komentarzy:

magoda pisze...

To nie jest ten sam niciak!
Super wygląda!
Pozdrawiam serdecznie.

szewczykana pisze...

w bieli niciakowi zdecydowanie bardziej do twarzy

aagaa pisze...

I niech ktos powie,że biały nie jest piękny...Śliczny ten mebelek teraz..Pozdrawiam

Yrsa pisze...

Niciak stanowczo zyskał na urodzie .Przypadł mi do serca także Twój listownik / jeśli się nie mylę/ z szufladkami jest piękny . Pozdrawiam Yrsa

joanna pisze...

Ooooo, super! Doskonała decyzja :))
A to, co na niciaku stoi też piękne :))

decomarta pisze...

Bardzo korzystna przemiana! Wcześniej nieciekawy mebel, a teraz skarb. Strasznie mi się podoba! A urzekł mnie ten przybornik na ołówki, który stoi na niciaku.

decomarta pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
llooka pisze...

Asiu prawda jest taka, że jak się ma pomysł to nawet z największego brzydactwa zrobisz cudo i będzie cieszyć oczy! Pozdrawiam serdecznie!

Madzia pisze...

Zdecydowanie lepiej niciakowi w bieli:)
Przybornik na ołówki faktycznie bardzo ciekawy...
Serdeczne pozdrowienia

Elle pisze...

Ślicznie się teraz prezentuje mebelek :) dostojnie i delikatnie zarazem :) a jaka śliczna skrzyneczka na nim!!
Pozdrawiam :)

Ita pisze...

Bardzo udana przemiana !
Śliczny mebelek . Podoba mi się też bardzo ,przybornik na ołówki ..świetny .
Pozdrawiam .