czwartek, 11 grudnia 2008

Blogowe zabawy

Zostałam zaproszona przez Memulkę z http://sarusiowo.blox.pl/html do zabawy w 7 prawd...No to próbujemy:
1. Nerwus jestem i choleryk...wybucham i gasnę...Walczę z tym mocno, bo podobno złość piękności szkodzi:-)
2. Nienawidze spóźnialstwa! "Niecieeeerpie"jak powiadał bodaj Smerf-Maruda(chyba tak mu było na imię..)
3.Jak coś wymyśle muszę to natychmiast zrealizować! K. mówi, że biegam po domu jak Struś Pędziwiatr...:)
4.Jestem uzależniona od czytania książek/czasopism oraz internetu
5.Mam alergię na chamstwo
6.Nie potrafię śpiewać niestety, odziedziczyłam po tacie głos, który przy próbie śpiewu pięknie buczy....No ale cóż, nie można mieć przecież wszystkiego!:D
7.Mam wielką potrzebę zmian co sprawia, że ciągle coś przestawiam, maluje, odgrzebuje z piwnicy, wsadzam do niej, itd...

Dziekuje:) Zasady to: można je nadać od 1 do 7 osób, należy zostawić wiadomość u osób wyróżnionych na blogu, osoby wyróżnione proszone są odpowiedzenie na trzy pytania:

Twoja pierwsza miłość: Szkoła podstawowa, liściki, przelotne spojżenia, Krzyś było mu na imię...Sympatyczne to było bardzo. Ciekawe czy też to pamięta i jak wspomina...Ciekawe co porabia, kim jest, jak wygląda...

Coś co sprawiło, że zamarło Ci serce: wiele było takich momentów. Niestety również negatywnych. Z pozytywnych ostatnich wydarzeń to koncert Voo Voo; niesamowity!!! oraz moment gdy dowiedziałam się o ciąży:D

Przedmioty bliskie sercu: zdjęcia. Mam fioła na ich punkcie. Gdybym musiała coś ratować z domu to byłyby to na pewno zdjęcia.
Serduszko wysylam do Ity, Joanny, Festoon, Madzi, Sary.

A jutro pewna Haneczka dostanie od przyszywanej cioci takie buciki w komplecie z czapeczką. Słodziutkie pluszaki...

3 komentarze:

joanna pisze...

Asiu, dzięki za przyznanie wyróżniającego serducha :)
Odpowiem w wolnej chwili
2 i 5 też mam!
Pozdrawiam ciepło...

olla pisze...

Asiu, rozumiem Twój odjazd na punkcie zdjęć...oraz potrzebę czynienia zmian :)

Ewa pisze...

Ojj jakie buciczki śliczne :-D Nie mogę ...